donderdag 12 mei 2011

Kort nieuwsbericht

Via http://www.vintagexplosion.com
Nivea: Een honderdjarig sprookje


Honderd jaar geleden begon het sprookje tussen de witte huidcrème en de vrouw. Het werd geïntroduceerd in een geel doosje met art-nouveau-opschrift en evolueerde later tot het legendarische blauwe aluminium potje. De naam Nivea werd afgeleid van het latijnse niveus, wat sneeuwwit betekent. Dagelijks gebruiken zo’n half biljoen mensen in heel de wereld producten van het merk. Onlangs werd echter de make-up lijn uit de Belgische rekken gehaald, omdat die, door concurrentie van andere merken, minder succes had. Maar de trouwe gebruikers weten welke producten goed zijn en worden daar dit jaar ook voor beloond. Een jaar lang zal Nivea honderd voordelen aanbieden onder de vorm van kortingen, wedstrijden en cadeaus. Onlangs nodigde Nivea verschillende journalisten uit op een gigantische blauwe boot om te cruisen in Hamburg. Voor hen wachtte de grootste verrassing van de dag hen daar op. Ze kregen namelijk een privé concert van niemand minder dan Rihanna, van wie werd gespeculeerd dat ze het nieuwe gezicht van het merk zou worden. Dat blijkt niet volledig juist te zijn, want ze wordt namelijk de nieuwe voice van de campagne met haar nieuwe single California King Bed. ‘We kunnen ons geen beter gezicht voor onze campagne bedenken. Rihanna is een icoon en we hopen dat we daardoor ook een nieuw jong publiek kunnen aantrekken' luidt het bij Nivea. Verder werd er op de Blue Boat gedanst, genoten en lekker van de Nivea-taart gegeten na de kaarsjes te hebben uitgeblazen. And they lived happily ever after

1 opmerking: